fredag 17 juni 2011

Mycket länge sen uppdatering här...

Jag har som vanligt inte tid att skriva om vad som händer i mitt liv därför att jag hela tiden har för mycket att göra...

Vad gäller min mor och hennes hälsa så har den varit relativt stabil sen hennes hemkomst från sjukhuset i vintras. Tyvärr stabil på en låg nivå vad gäller hennes ork. Hon blir fortfarande andfådd och trött av väldigt lite. Senaste helgen hade vi henne med till hennes födelseort 40 mil bort. Det blev rätt så kaotiskt med besök på akuten efter halva vägen då hon fick liknande symptom som då hon hade hjärtinfarkten. Det visade sig inte vara något sådant, men antagligen ändå ett tecken på att hjärtat inte orkade med ansträngningen, i synnerhet som det var mycket varmt. På hemvägen var det svalt, men hon fick ändå något liknande, antagligen av samma skäl. Knepigt när "pumpen" blir trött.

Själv har jag fått behålla en helt OK hälsa, vilket jag tackar Gud innerligt för. Nr 1 är såklart andlig hälsa, men att ha kroppslig är också otroligt tacksamt.

Njuter också ordentligt av att det är sommar! Fast som vanligt går det för fort...!

Inga kommentarer: